"رفاقـــت"


حد و مرز داره...


یعنی


همه کار نمیشه برای رفیق کرد!!!


ولاتزر وازره وزر اخری

کسی بار کسی  دیگر رو بدوش نمیکشه!!

فاطر-18


میگفت:

یادم نمیاد چندبار بخاطر رفیق م...دروغ گفتم!!!