"قابل توجه تمامی رفیق بازان عزیز.."
"رفاقـــت"
حد و مرز داره...
یعنی
همه کار نمیشه برای رفیق کرد!!!
ولاتزر وازره وزر اخری
کسی بار کسی دیگر رو بدوش نمیکشه!!
فاطر-18
میگفت:
یادم نمیاد چندبار بخاطر رفیق م...دروغ گفتم!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 0:3 توسط رضا مروی
|