نماینده مردم درگز با انتقاد از سیاست گلوله برفی یک کاندیدا گفت : خدماتی که در شهر تهران و به واسطه مدیریت صحیح قالیباف ارائه شده در این هشت سال بی نظیر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طرقبه نیوز ، حسین محمد زاده نماینده مردم شهرستان درگز در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار سابق شهرستان طرقبه شاندیز با حضور در جمع حامیان دکتر قالیباف در طرقبه با اشاره به دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در سالهای پس از پیروزی انقلاب افزود : هرچند این افتخارات در اعداد و ارقام نمی گنجد اما توسعه در روستاها و شهرها ، توسعه در زیرساخت های حمل و نقل ، آموزش و پرورش و بهبود وضع بهداشت و درمان در طول این سالها رشد چشمگیری داشته است.


این نماینده مجلس افزود : در تمام سالهای پس از انقلاب نگرش های مختلفی از سوی دولت ها در اداره امور کشور برنامه ریزی شده است.


محمد زاده در ادامه با انتقاد از برنامه های دولت در زمینه فروش نفت گفت : در هشت سال گذشته فروش نفت به بیشترین مقدار نسبت به دولت های گذشته رسیده است و قیمت آن نیز رشد چشمگیری داشته اما به دستاوردها که نگاه می کنیم دستاورد قابل توجهی نداشته ایم.


وی تأکید کرد : نباید مدیریت امور جاری کشور را به دست افرادی بسپاریم که احساسی عمل می نمایند زیرا در برهه حساس کنونی ، مدیریت کشور یک اصل قابل توجه می باشد.


نماینده مردم درگز با اشاره به تأیید هشت نفر از نامزدها افزود : امروز هشت نفر به صحنه آمده اند و وظیفه ماست که با تحلیل و بررسی آگاهانه از این بین ، اصلح ترین را انتخاب نماییم.


محمدزاده تصریح کرد : اگر امروز انتخاب درستی داشته باشیم می توانیم به فکر درو کردن مفید در سال های آینده باشیم.


وی گفت : در سالی که با کسری 30 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه 45 هزار تومانی به هر فرد رو به رو هستیم فقط با یک مدیریت جهادی و اصولی می توانیم به اجرای آن امیدوار باشیم.


این نماینده مجلس افزود : در شرایط امروزی سیاست گلوله برفی نجات دهنده مشکلات کشور نیست و جامعه به آن نیاز ندارد.


محمد زاده در حمایت از قالیباف گفت : اگر قالیباف امروز به این جایگاه رسیده به دلیل آن بوده است که کار خود را سیاسی پیش نبرده و خالصانه نسبت به وظایف خود تلاش نموده است.


عضو کمیسیون عمرانی مجلس تصریح کرد : قالیباف در شهرداری تهران همانند زمان جنگ با شناسایی مناطق مختلف تهران ، کاری جهادگونه را انجام داد و امروز این موضوع در تهران حس می شود.


وی تصریح کرد : خدماتی که در شهر تهران و به واسطه مدیریت صحیح قالیباف ارائه شده در این هشت سال بی نظیر بوده است.


نماینده مردم درگز در پایان با بیان اینکه باید به حافظه تاریخی خود برگردیم افزود : در 12 سال پیش که مجلس و دولت در دست جریان اصلاحات بود و شرایط برای پیشرفت کشور مهیا بود اوضاع شهرداری تهران را به یاد بیاورید که در آن چه درگیری هایی به وقوع پیوست اما امروز شاهد آنیم که با مدیریت دکتر قالیباف تمامی برنامه ها و مصوبات شورای شهر اجرایی و شورا مشکلی در این زمینه برای پاسخگویی به مردم ندارد.